5 januari 2019

Klantcontact Management – Customer Engagement

iRelevance - Klanttevredenheid

Wat betekent Klantcontact Management voor uw bedrijf of organisatie?

De meeste loyalty marketing bedrijven wensen een succesvol klantcontactmanagement programma maar wat houdt dit nu precies in?

Klantcontactmanagement, ook wel Customer Engagement Management genoemd, is een vertaling van de voorwaarden die klanten/stakeholders/ gebruikers hebben ten opzichte van de resultaten van de bedrijfsprocessen. Deze resultaten kunnen bestaan uit producten, diensten of informatie die door een bedrijf  geleverd worden. Kortom, een juiste uitvoering van klantcontactmanagement en optimalisatie van de klantervaring zou theoretisch in 100% klanttevredenheid moeten resulteren. Helaas leidt dit in  de praktijk vaak tot een minder resultaat.

Doel is het gedetailleerd in kaart brengen van eisen en wensen van klanten/stakeholders/users met betrekking tot een product, dienst of proces.

Meer weten over klantcontactmanagement? Lees hier verder!

Altijd een vrijblijvend adviesgesprek

Indien u ook een beter inzicht op de ervaring van uw klanten wenst te krijgen door het meten van uw klanttevredenheid, neem dan vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek of neem telefonisch contact op of stuur ons een e-mail:
T: 045 – 511 63 56
M: 06 – 37 43 21 51
E: info @ irelevance.nl